„Tento objev by měl ve společnosti za následek úplný obrat v myšlení. Myslím si však, že jako lidská společnost ještě nejsme připraveni na tato zjištění.“

Jak se mi všichni, drobouncí pozemšťané, postupně dozvídáme o vesmíru stále více a jak stojíme na prahu nových, převratných zjištění o planetě Mars, je možné, že myšlenkově a civilizačně ještě nejsme připraveni na to, co se může odhalit.

Alespoň v takovém podobném smyslu nás chce varovat jeden z předních vědců americké NASA, vládní agentury odpovědné za kosmický program.

NASA, jakož i Evropská kosmická agentura (ESA) plánují už v létě 2020 umístit na povrchu Marsu dvě robotická průzkumná vozidla.

Dr. Jim Green z NASA se však domnívá, že na pravděpodobná zjištění z této mise a závěry, které z toho budou vyplývat, lidstvo ještě není připraveno, a může být jimi i nepříjemně zaskočeno.

Dr. Jim Green, který v NASA zastává funkci ředitele oddělení pro planetární výzkum, se v rozhovoru pro britský deník The Daily Telegraph vyjádřil, že potenciální objevy a zjištění z Marsu bychom mohli klidně porovnat s astronomickými objevy z období renesance – hlavně s teorií Mikuláše Koperníka, podle níž Země obíhá kolem Slunce, a nikoli naopak.

Koperníkův model, díky kterému došlo v 16. století k revoluci ve vědě a jejímu významnému posunu vpřed, jeho autorovi přinesl ostré odsouzení ze strany římskokatolické církve, protože dosavadní kosmologická nauka římskokatolické církve tím ztratila svou platnost a věrohodnost.

„Myslím si, že tyto objevy a zjištění budou mít za následek úplný obrat v myšlení společnosti. Mám však dojem, že společnost na to ještě není připravena.

Pokračování ZDE

Zdroj: Mocvedomi.cz

Vážení diváci, velmi si vážíme vašich příspěvků – dáváte nám naději, že budeme moci pokračovat a velmi nás mrzí, že se mnoho vašich chtěných plateb neuskutečnilo vzhledem k potížím funkčnosti platební brány. GoPay muselo přijmout nové podmínky bank, kdy spolkům neumožní on-line platby kartou. Prosíme o znovu zaslání/zasílání vašich příspěvků, prozatím přes klasický bankovní převod:

Pro platby v ČR: 107-7380440287/0100 s uvedením slova „Dar“ do zprávy pro příjemce.

Pro mezinárodní platby ze zahraničí: IBAN: CZ40 0100 0001 0773 8044 0287, BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX

Snažíme se pro vás najít jiné zjednodušující služby pro vaše platby. Děkujeme za pochopení i za podporu.

S láskou Cesty k sobě