Česko je od 90. let pokusným trhem západních společností, všechno tu bylo o ceně a nikdo neřešil kvalitu jídla, tvrdí marketér Petr Václavek. Trh se podle něj od té doby sice změnil, ale pořád tu existuje výrazná poptávka po potravinách, které Václavek označuje za „skoro odpad“. Mluví především o průmyslově zpracovaných potravinách, jako jsou hotová jídla do mikrovlnky nebo různé druhy trvanlivých sladkosti. Právě cukr je dle slov Václavka nejrozšířenější drogou. „Problém je v informovanosti lidí, s naší mobilní aplikací chceme způsobit revoluci odspodu,“ vysvětluje. Jak přesně by to mělo fungovat? Proč nesouhlasí s argumenty o stále se zvyšujícím věku dožití? Které marketingové věty jsou podle něj nesmysly? Podívejte se na rozhovor v úvodu článku.

Video ZDE

Zdroj: video.info.cz

Rozhovor na webu Cesty k sobě –  Petr Václavek, MUDr. Jan Vojáček, CFMP,FOODGROOT – Dozvím se, co jím


Není v našich silách ručit za všechny obsahy videí, názory a jednání jednotlivců.
Přejeme vám všem mnoho lásky v této transformační době.


Líbí se vám, co děláme?
Rádi byste podpořili provoz internetové televize Cesty k sobě?

200,-

Platba

300,-

Platba

500,-

Platba

1000,-

Platba

Za veškeré příspěvky předem děkujeme!

Zasláním daru dochází k uzavření darovací smlouvy dledarovacích podmínek.
Prohlášení o ochraně osobních údajů darujícího. Platba probíhá prostřednictvím služby

géčko.png verified_by_visa-full-colour.png Mastercard_SecureCode [Převedený].png visa-full-colour-rgb.png visa_electron_2015.png mc_accpt_match_eps.png me_accpt_match_eps.png ms_accpt_match_eps.png