Zdroj: Pixabay.com

Co nám pomůže spolehlivě posílit naši imunitu? Kombinace stravy, bylinek a péče o sebe. Chcete jednoduché shrnutí? Tady je.

Doba čtení 3,5 min.

Cesty k sobě


Je možné, abyste se během příští chřipkové sezóny nemuseli obávat toho, že onemocníte chřipkou? Díky správné kombinaci doplňků stravy jí často dokážete předejít, nebo alespoň zmírnit její průběh.

Pokud se náhodou nakazíte, ale infekci zachytíte dostatečně včas, nemusíte se ani zdravě stravovat a svou nemoc dokážete zvládnout bez větších problémů.

Co rozumíme pod pojmem infekce

Pod infekci rozumíme nakažení se nejen viry či bakteriemi, ale také plísněmi, houbami či parazity – tedy všemi patogeny, které nám dělají špatně.

Například přemnožení Candidy (kvasinky) může mít stejné příznaky jako bakteriální nebo virová infekce.

Většina lidí není během chřipky nakažená pouze chřipkovým virem, ale také několika patogeny, které mohou mít podobné projevy jako klasická chřipka.

Jediný způsob, jak se bránit, je připravit svůj imunitní systém na to, aby byl tak silný, jak je to možné. A toho dosáhnete pomocí stravy a doplňků výživy.

Dobrou zprávou je, že existuje spousta různých doplňků stravy, potravin a bylinek, které vám pomohou zvládnout téměř každý patogen.

Potraviny posilující imunitní systém

Infekce si vždy hledá slabou oběť. A tou je člověk, který se špatně stravuje, nejí dostatek čerstvého ovoce a zeleniny a čerstvých potravin, které jsou plné enzymů a vitamínů.

Pokud chcete zůstat zdraví, jezte každý den salát s čerstvým česnekem (alespoň jedním stroužkem). Také můžete vyzkoušet náš česnekový recept proti chřipce.

Vyhýbejte se zpracovaným potravinám, které jsou plné cukru, fruktózovému sirupu, trans-tukům a geneticky modifikovaným potravinám. Nekonzumujte potraviny obsahující umělá barviva, příchutě, konzervační látky či glutamát sodný (MSG).

Pijte hodně tekutin, nejlépe čistou vodu. Za účelem detoxikace si dejte brusinkovou šťávu se špetkou chilli koření. Vaše tělo se tak stane nehostinným pro viry a bakterie.

Když náhodou přece jen onemocníte, neužívejte kapky či sirupy proti kašli, nosní spreje nebo jakékoliv jiné chemické přípravky z lékárny. Vyhýbejte se sladkostem, dokonce i ovoci (kromě stévie, zelených jablek, bobulového ovoce a červeného melounu).

To je základ. A nesmíme zapomenout také na dobrý spánek, který by měl doplňovat zdravou stravu. Díky této kombinaci zůstanete zaručeně zdraví.

Bylinky na posílení imunity

Kvalitní echinacea dokáže ve většině případů potlačit virovou infekci. Pokud ji však zkombinujete s vitamínem C, chřipka a nachlazení nemají žádnou šanci.

Echinacea posiluje celý imunitní systém, ale neužívejte ji déle než sedm dní, neboť pak ztrácí na síle. Počkejte pět dní a pak ji můžete začít užívat znovu.

Vodilka kanadská (Hydrastis canadensis) je silná antivirová a antiparazitní bylinka. Také účinně čistí krev.

Občas může zatěžovat játra, a proto to s její konzumací nepřehánějte.

Koptis čínský (Coptis chinensis) je další silnou detoxikační bylinkou. Posiluje lymfatické uzliny a pomáhá zlepšit průtok lymfy.

Je také antibakteriální, antivirový, antiparazitní a antimykotický.

Proč je nemoc někdy dobrá

Možná teď budete tak trochu zaskočeni a také překvapeni, protože zjistíte, že i nemoc může mít svá pozitiva.

Pro ty, co se špatně stravují nebo mívají permanentně málo spánku, je příležitostí k regeneraci a detoxikaci. Během nemoci můžete odstranit všechen odpad ze svého těla, který se ve vás za tu dobu nashromáždil.

Paraziti, viry, bakterie a Candida potřebují oslabené buňky pro život a rozmnožování. Tyto oslabené buňky mohou z dlouhodobého hlediska vést k vážným nemocem, jako jsou rakovina či autoimunitní onemocnění (více ZDE…).

Využijte času, kdy jste nemocní, abyste se zbavili toxinů, virů, bakterií a ostatních patogenů, a umožněte svému tělu řádně si odpočinout a zregenerovat.

Dlouhodobé potlačování příznaků onemocnění, dokonce i pomocí doplňků stravy, může být nebezpečné.

Závěr

Pokud potřebujete překlenout období zvýšeného stresu, nedostatku spánku nebo neustálého spěchu a špatného stravování, tyto rady jsou přesně to, co potřebujete.

Na druhé straně, když toto období pomine, vraťte se ke zdravému způsobu stravování, omezte stres a dopřejte si kvalitní spánek. To je totiž ten nejlepší a dlouhodobě udržitelný způsob, jak zůstat zdraví.

Zpracovala: Vylectese.cz

Zdroj: www.vylectese.cz


Není v našich silách ručit za všechny obsahy videí, názory a jednání jednotlivců.
Přejeme vám všem mnoho lásky v této transformační době.


Vážení diváci, velmi si vážíme vašich příspěvků – dáváte nám naději, že budeme moci pokračovat a velmi nás mrzí, že se mnoho vašich chtěných plateb neuskutečnilo vzhledem k potížím funkčnosti platební brány. GoPay muselo přijmout nové podmínky bank, kdy spolkům neumožní on-line platby kartou. Prosíme o znovu zaslání/zasílání vašich příspěvků, prozatím přes klasický bankovní převod:

Pro platby v ČR: 107-7380440287/0100 s uvedením slova „Dar“ do zprávy pro příjemce.

Pro mezinárodní platby ze zahraničí: IBAN: CZ40 0100 0001 0773 8044 0287, BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX

Snažíme se pro vás najít jiné zjednodušující služby pro vaše platby. Děkujeme za pochopení i za podporu.

S láskou Cesty k sobě